sve što treba da znate o načinu funkcionisanja hibrida

E-TECH hibridni pogonski sklop razvijen od strane Renault kombinuje benzinski motor sa dva električna motora, koji su savršeno izbalansirani tako da povećaju vaš domet vožnje i funkcionišu na najbolji mogući način.

šta čini pogon u mom hibridnom automobilu?

Kombinacija jednog motora sa unutrašnjim sagorevanjem i dva električna motora
Renault hibridna vozila imaju benzinski motor od 1,6-L u kombinaciji sa dva električna motora - alternator i vučni motor - kao i baterija od 200V. E-TECH se oslanja na stručnost brenda da ponudi selekciju vozila na električni pogon. Sa inovativnom tehnologijom oporavka energije, on širi opseg mogućnosti za električnu vožnju.

da li morate da punite bateriju u hibridnom vozilu?

Iskoristite prednosti električnog pogona bez potrebe da priključite vaše vozilo u utičnicu
E-TECH hibridna vozila su opremljena električnom baterijom koja se puni pomoću kinetičke energije. Pri usporavanju i kočenju, električni motor zapravo hvata pogonsku silu i skladišti je da bi napunio bateriju. U nekim slučajevima motor sa unutrašnjim sagorevanjem stvara energiju koja napaja bateriju.

kako električni motori i motor sa unutrašnjim sagorevanjem rade zajedno?

Koji motor se koristi za pokretanje vozila?
Renault hibridna vozila se pokreću na 100% električni pogon, što se nastavlja tokom prvih nekoliko kilometara da bi vam ponudila dinamičniji zamah. Vozilo prelazi na motor sa unutrašnjim sagorevanjem automatski posle nekoliko pređenih kilometara ili ranije u slučaju potrebe.
Da li mogu da vozim u električnom režimu sve vreme?
Sa kombinacijom električnog motora i motora sa unutrašnjim sagorevanjem, hibridi mogu da voze u električnom režimu 80% vremena. Ipak, E-TECH tehnologija zadržava više energije nego većina hibrida, tako da možete da vozite na električni pogon što je moguće duže.
Da li oba motora funkcionišu istovremeno?
Hibridna vozila su razvijena kao električna vozila koja funkcionišu uz asistenciju motora sa unutrašnjim sagorevanjem. To znači da se ona pokreću i prelaze prvih nekoliko kilometara u potpuno električnom režimu. Kada bateriji ponestane snage, motor sa unutrašnjim sagorevanjem joj pritiče u pomoć i nudi potpuno hibridnu vuču, tako da oba motora rade istovremeno.

otkrijte našu E-Tech tehnologiju


sva vaša pitanja u vezi sa korišćenjem hibridnog vozila