KOLIKA JE POTROŠNJA HIBRIDNOG VOZILA?

E-Tech full hybrid - consumption - Renault
E-Tech hybrid tehnologija, manja potrošnja
Naši full hybrid i plug-in hybrid pogonski sistemi pomažu u smanjenju potrošnje goriva zahvaljujući pametnom elektronskom upravljanju različitim motorima.
Električni i motor sa unutrašnjim sagorevanjem rade nezavisno ili zajedno, u zavisnosti od potrebe, kako bi se smanjila potrošnja goriva.

poređenje

  E-Tech full hybrid
E-Tech plug-in hybrid
redukcija u potrošnji goriva do 40% do 75%
električna vožnja u gradu do 80%  do 100%
brzina električne vožnje do 130 km/h** do 135 km/h
domet električne vožnje do 5 minutes do 50 km*
kapacitet baterije u kWh do 2 kWh do 10.4 kWh
punjenje na ojačanoj utičnici ili terminalu ne da
povrat energije da da
električni startda} da
tehnologija 1 pogonska baterija + 2 električna motora + 1 motor sa unutrašnjim sagorevanjem + 1 automatski menjač 1 pogonska baterija + 2 električna motora + 1 motor sa unutrašnjim sagorevanjem + 1 automatski menjač

*WLTP

** u zavisnosti od modela i verzije


potrošnja E-Tech full hybrid vozila

Full hybrid vozila su dizajnirana da optimizuju vaša putovanja i olakšaju svakodnevni život. Benzin, električni pogon, domet vožnje... evo nekoliko ključnih informacija o E-Tech full hybrid tehnologiji.
UŠTEDA GORIVA
E-Tech full hybrid - fuel savings - Renault
ušteda goriva
Glavna razlika u odnosu na vozila sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem ogleda se u uštedi goriva. Ona može iznositi do 25% na takozvanim „mešovitim“ vožnjama (na otvorenom putu van grada), dok ušteda u gradskoj vožnji može dostići i do 40%.*  *prema WLTP standardu
UPRAVLJANJE POTROŠNJOM
E-Tech full hybrid - managing consumption - Renault
upravljanje potrošnjom
Prelazak između različitih režima vožnje (električni, hibridni i motor sa unutrašnjim sagorevanjem) omogućava full hybrid vozilima manju potrošnju goriva u poređenju sa ekvivalentnim modelima sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem.
Potrošnja se optimizuje automatskim prelaskom iz jednog režima u drugi i korišćenjem regenerativnog kočenja. Sistem za upravljanje energijom u vozilu stalno i samostalno kontroliše potrošnju.
ELEKTRIČNA VOŽNJA
E-Tech full hybrid - electric driving - Renault
električna vožnja
Kod full hybrid vozila govorimo o vremenu provedenom u električnom režimu vožnje, a ne o dometu.
Kod E-Tech full hybrid vozila, baterija se sama puni u zavisnosti od toga koliko kočite i usporavate, što znači da se ukupno vreme vožnje na struju ne može unapred precizno odrediti. Ipak, procenjuje se da električni režim može pokriti do 80% vaše gradske vožnje.
POTROŠNJA E-TECH FULL HYBRID VOZILA
consumption vehicles E-Tech ful hybrid - Renault
potrošnja E-Tech full hybrid vozila
  • Austral E-Tech full hybrid već od  4,6 L / 100 km*
  • Clio E-Tech full hybrid već od  4,1 L / 100 km*
  • Captur E-Tech full hybrid već od  4,7 L / 100 km*
  • Espace E-Tech full hybrid  već od  4,6l/100*​ 

*prema WLTP standardu     

potrošnja E-Tech plug-in hybrid vozila

Plug-in hybrid vozila imaju isti motor kao i full hybrid modeli: 2 električna motora + motor sa unutrašnjim sagorevanjem. Kod plug-in hibrida, motori su povezani sa baterijom većeg kapaciteta koja se može puniti na utičnici. Ova kombinacija značajno smanjuje potrošnju goriva u svakodnevnoj vožnji.
EKOLOGIJA I POTROŠNJA
E-Tech full hybrid - écologie et consommation - Renault
ekologija i potrošnja
Plug-in hybrid vozilo može smanjiti emisiju CO2 i do 75% (po WLTP ciklusu), a čak i do 100% ako vozite u 100% električnom režimu. Ako ne punite vozilo putem utičnice, ono će funkcionisati kao full hybrid, ali sa većom potrošnjom zbog težine baterije.    
DOMET ELEKTRIČNE VOŽNJE
E-Tech full hybrid - autonomie électrique - Renault
domet električne vožnje
Renault plug-in hibridna vozila imaju domet do 50 km*. Kao i kod električnih vozila, domet zavisi od više faktora, kao što su stil vožnje ili konfiguracija terena. Zbog toga će na brzim putevima domet obično biti između 25 i 40 km.

*prema WLTP kombinovanom ciklusu
REŽIM PUNJENJA
režim punjenja
Plug-in hybrid vozila se uglavnom pune tokom vožnje (kroz regenerativno kočenje) ili na punjaču.  
Kada se baterija isprazni, vozilo funkcioniše kao full hybrid, pri čemu se kinetička energija tokom vožnje koristi za povratak do 10% kapaciteta baterije.    
POTROŠNJA E-TECH PLUG-IN HYBRID VOZILA
E-Tech full hybrid - consommation - Renault
potrošnja Renault E-Tech plug-in hybrid vozila
Plug-in hybrid vozila nude veću uštedu goriva od full hybrid vozila.
  • Megane E-Tech plug-in hybrid: from 1.2 L / 100 km*l
  • Captur E-Tech plug-in hybrid: from 1.4 L / 100 km* 
 
*prema WLTP standardu

električna vožnja i potrošnja

E-Tech full hybrid - e-nav - Renault
funkcije „E-Nav“ i „prediktivna hibridna vožnja“
E-Tech tehnologija je povezana sa funkcijom prediktivne hibridne vožnje koja pomaže u optimizaciji punjenja baterije u zavisnosti od vašeg odredišta.
Zavisno od vaše lokacije, vozilo tačno određuje kada će proći kroz grad ili naići na specifičnu topografiju, te zna kada da koristi motor sa unutrašnjim sagorevanjem, hibridni režim ili 100% električni režim. Ovo poboljšava potrošnju goriva i domet, kao i performanse vozila.

*u zavisnosti od vozila.
E-Tech full hybrid - mode e-save - Renault
E-Save režim
Sa E-Save režimom, birate da sačuvate najmanje 40% električnog dometa vašeg vozila koji će biti korišćen u najpovoljnijem trenutku.
E-Tech full hybrid - preheating - Renault
zagrevanje putničkog prostora (plug-in hybrid vozilo)
Kao i kod električnog vozila, možete unapred zagrejati putnički prostor zimi i uključiti klima uređaj leti, koristeći My Renault aplikaciju, dok punite vozilo. Počnite dan sa maksimalnim dometom vožnje i vozilom koje je spremno za vožnju.

vaša pitanja o potrošnji hibridnih vozila

ČEMU SLUŽI POGONSKA BATERIJA?
Pogonska baterija služi za skladištenje energije potrebne za rad hibridnog vozila prilikom vožnje u hibridnom i 100% električnom režimu.
KAKO SE PUNI POGONSKA BATERIJA?
Puni se na 3 načina:
  • obnavljanjem energije prilikom usporavanja i kočenja. Ovo se naziva regenerativno kočenje (kinetička energija iz kretanja pretvara se u električnu energiju).  
  • optimizacijom rada motora sa unutrašnjim sagorevanjem koji proizvodi električnu energiju tokom takozvanog hibridnog ili benzinskog režima.
  • povezivanjem vozila na električni punjač (ova opcija važi samo za plug-in hibridna vozila).
    DA LI SE I POGONSKE BATERIJE RECIKLIRAJU?
    Kao i kod električnih vozila, Renault reciklira baterije koje se koriste u hibridnoj ponudi u saradnji sa specijalizovanim industrijskim partnerima.

      otkrijte još i