Renault vozila sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem koja koriste TNG
Renault i TNG
Benzinski i TNG (tečni naftni gas) dvogorivni sistem predstavlja praktično, ekonomično i ekološki prihvatljivije rešenje u poređenju sa klasičnim benzinskim vozilima.
Vozila sa dvogorivnim sistemom sada su dostupna kroz Eco-G tehnologiju koju je razvio Renault.
kako funkcioniše benzin-TNG dvogorivni sistem
automatsko i ručno upravljanje TNG rezervoarima
Vozila imaju dva rezervoara (benzin i TNG), koji se koriste naizmenično. Iako se sa jednog na drugi prelazi automatski, prelaz se može aktivirati i ručno.
automatski
U ovom režimu, vozilo će na početku koristiti rezervoar za benzin, a zatim će automatski prelaziti između dva rezervoara. Uvek se daje prednost onom rezervoaru koji je puniji.
ručno
U ovom režimu, vi odlučujete koji rezervoar ćete koristiti i kada želite da pređete na drugi. Vaša odluka se čuva kao podrazumevano podešavanje, sve dok je ne promenite.
komponente TNG motora
TNG rezervoar
Smešten u odeljku za rezervni točak za sva Renault Eco-G vozila.
sigurnosni ventil za pritisak
Garantuje bezbednost vozila u slučaju prekomernog pritiska.
TNG prekidač/merač
Prikazuje nivoe punjenja i omogućava ručno prebacivanje između TNG i benzinskog rezervoara.
TNG dovod goriva
Povezuje motor sa dovodom goriva iz TNG rezervoara.
regulator pritiska
Reguliše pritisak gasa kako bi ga pretvorio iz tečnog u gasovito stanje.
vaša pitanja u vezi TNG motora
Koje su prednosti vožnje vozila sa TNG motorom?
Zbog raznih unapređenih funkcija, vožnja na benzin i TNG u dvostrukom režimu postala je mnogo fleksibilnija uz očuvanje visokih performansi motora.
Može se reći da TNG motor sada nudi veći obrtni moment u poređenju sa svojim benzinskim ekvivalentom.
Kako se toči TNG?
Na isti način kao kod takozvanog “konvencionalnog” rezervoara: - Otvorite poklopac rezervoara (kao kod benzinskog rezervoara). - Postavite LPG pištolj u otvor za punjenje. - Uklonite pištolj kada se rezervoar napuni i vratite poklopac.
Ako ne možete da pronađete LPG stanicu u blizini, ne brinite: možete voziti samo na benzin, kao kod vozila sa konvencionalnim motorom na sagorevanje.
Da li je teže održavati vozilo na TNG?
Održavanje Eco-G vozila nije ništa komplikovanije nego kod konvencionalnog vozila: intervali održavanja i troškovi su isti.
Kao i kod svakog “specifičnog” vozila, održavanje treba poveriti profesionalcima obučenim za održavanje i popravku dvo-gorivnih vozila. Kao smernica, Eco-G vozilo treba servisirati na svakih 20.000 do 30.000 km, isto kao kod konvencionalnog benzinskog vozila. Pridržavajte se učestalosti naznačene u vašem servisnom priručniku kako bi vaše vozilo ispravno radilo.
TNG u svakodnevnoj upotrebi
Iako Renault Eco-G vozila imaju dodatni rezervoar namenjen TNG-u, njihov unutrašnji prostor ostaje nepromenjen, a cena je slična kao kod standardnog benzinskog vozila. Dakle, ne morate menjati svoje navike.
prednosti korišćenja vozila sa TNG mototrom
Sa dva rezervoara, domet vožnje vozila je bolje optimizovan u poređenju sa benzinskim vozilom.