RAFALE E-TECH FULL HYBRID

Renault Rafale E-Tech hybrid
Renault Rafale E-Tech hybrid

Visoko podižući lestvicu,  ponovo otkrivamo

E-Tech full hybrid 200 ks  i  E-Tech 4x4 300 ks ¹

do 1.100 km mešovite vožnje² 

sa ugrađenim Google-om ³ i više od 50 dostupnih aplikacija⁴ 
200 ks
E-Tech full hybrid 
300 ks
E-Tech 4x45
do 1.100 km
mešovite vožnje6
984 cm²
openR ekran + heads-up ekran

1E-Tech 4x4 300 KS motor dostupan kasnije

2E-Tech full hybrid 200 KS motor sa punim rezervoarom benzina, prema WLTP podacima

3Google, Google Play, Android Auto i Google Maps su zaštitne marke Google LLC kompanije

4u zavisnosti od države

5dostupno kasnije

6E-Tech full hybrid 200 hp powertrain with a full tank of petrol, according to WLTP data

7u zavisnosti od verzije


dizajn

nove performanse


Solarbay panoramski krov

Solarbay panoramski krov - Renault Rafale E-Tech hibrid
svetlost i udobnost
Ova tehnologija obezbeđuje veliki solabay® stakleni krovni otvor koji se otvara i zatvara po potrebi. Vi odlučujete koliko svetlosti želite da imate pomoću 4 dostupna režima - udobnost koja je zaista prilagođena vama.


E-Tech full hybrid

do 1.100 km mešovite vožnje*

*E-Tech full hybrid 200 ks pogon sa punim rezervoarom benzina, prema WLTP
POGONSKI SKLOPOVI
E-Tech full hybrid 200 ks
Vozite na električni pogon 80%* svog vremena u gradu i do 130 km/h bez punjenja. Baterija se puni tokom usporavanja i kočenja i omogućava vam uštedu do 40%** goriva. 

maksimalna snaga
146 kWh (200 ks )

menjač
automatic multimode


WLTP CO₂ emisija
od 105 g/km
čeka sertifikaciju


potrošnja
od 4.7 L/100 km
čeka sertifikaciju

napon baterije
400 V + 2 kWh kapaciteta     

*u zavisnosti od nivoa napunjenosti baterije i stila vožnje prema WLTP urbanom ciklusu/izvor: Renault interno/2023 

**za E-Tech full hybrid pogon u poređenju sa blagim hibridnim pogonom, prema izvoru WLTP  Grad/izvor: UTAC & IDIADA/Septembar 2022


E-Tech 4x4 300 ks
Renault Rafale E-Tech plug-in hybrid
Visoke performanse verzije E-Tech 4x4 300 ks biće dostupne uskoro. 

napredni 4Control

Renault Rafale E-Tech hibrid - 4Control advanced
agilnost i stabilnost
Pri maloj brzini napredni 4Control usmerava zadnje točkove do 5° u suprotnom smeru od prednjih točkova, kako bi se dobio krug okretanja uporediv sa gradskim automobilom. Iznad 50 km/h, zadnji točkovi se okreću do 1° kako bi poboljšali vašu stabilnost.

“Hey Google,pusti moju omiljenu muziku”
openR link sa ugrađenim Google-om¹ takođe uključuje 50 aplikacija² direktno na ekranu kao i Renault usluge.

1Google, Google Play, Android Auto i Google Maps su marke Google LLC kompanije.

2u zavisnosti od države


human first program

napredni sistemi za pomoć vozaču



Renault Rafale E-Tech hibrid - aktivna pomoć vozaču
aktivna pomoć vozaču

Aktivna pomoć vozaču kombinuje adaptivni tempomat sa Stop & Go funkcijom i sistemom za zadržavanje vozila u sredini vozne trake. Reguliše brzinu prema uslovima na putu, održava sigurnu udaljenost i zadržava vozilo u sredini vozne trake. Kada se saobraćaj uspori, sistem omogućava automatsko zaustavljanje i pokretanje vozila.     
i ostalih napredni sistemi za pomoć u vožnji za vašu sigurnost



              
                                                   

Rafale od 1934

Renault Rafale E-Tech hybrid - istorija - avion Caudron-Renault
performanse fokusirane na razvoj
Tokom svoje istorije, Renault je uvek stvarao, smišljao i bio pionir kako na putevima, tako i u vazduhu i na železnici. Performanse motora, aerodinamička efikasnost, bezbednost u automobilu, izazovi stalno dolaze i mi nastavljamo da se poboljšavamo.

više informacija uskoro

Tehnologija E-Tech - Renault
E-Tech full hybrid
Renault Rafale E-Tech hybrid
ostanite informisani
Renault Austral E-Tech full hybrid
Austral E-Tech full hybrid