francuski electro-pop automobili

RENAULT

„Stvarati budućnost znači oslanjati se na 127 godina napretka. Za nas, automobil je održivo, inteligentno i povezano rešenje mobilnosti. Gradimo vozila koja se savršeno uklapaju u svakodnevni život, prate duh vremena i ispunjavaju očekivanja svih.“    



Fabrice Cambolive 
CEO Renault     

la marque Renault
stvaramo automobile za život
„Već više od 127 godina Renault stvara avangardna vozila i stavlja inovacije u službu vaših očekivanja. Dizajn, udobnost, tehnologija, bezbednost – naši automobili žive i razvijaju se zajedno sa vama. Svaki Renault je iskustvo koje se doživljava.“

najprodavaniji francuski brend automobila na svetu
br. 1
  

međunarodno prisustvo u preko 
120 zemalja    

* U 2024. godini brend Renault prodao je 1.577.351 vozilo (putnička + laka komercijalna vozila). Interni izvor Renault 2025


la marque Renault
tehnologija u službi iskustva
openR link multimedijalni sistem sa ugrađenim Google-om¹, solarbay®² zatamnjeni panoramski stakleni krov, Human First program³: svaka inovacija donosi udobnost, zaštitu i uživanje u vožnji. Naša vizija: tehnologija u službi ljudi.  

aktivni patenti *          
+ 12 000      

 

* Renault Grupa nikada nije prestala sa inovacijama, a danas se može pohvaliti sa više od 12.000 važećih patenata koji čine intelektualni kapital kompanije. Interni izvor Renault 2024.


E-Tech, u samom vrhu elektrifikacije
Kao pionir električnih vozila u Evropi, Renault primenjuje svoju E-Tech tehnologiju na čitav asortiman vozila: 100% električna, samopuneća full hybrid i plug-in hibridna vozila. Sa Renaultom, elektrifikacija predstavlja napredak dostupan svima.    

elektrifikovana vozila prodata u Evropi 2024.* 
1 od 2 

prodaja hibridnih vozila u Evropi 2024 ** 
br. 2    

* Elektrifikovana vozila marke Renault činila su 49% njene prodaje u Evropi 2024. godine. Interni izvor Renault 2025. .  

** Marka Renault bila je druga na evropskom tržištu hibridnih vozila u 2024. godini. Interni izvor Renault 2025.


la marque Renault
Održiva posvećenost⁴
Renault je posvećen na više načina: smanjenju emisije gasova sa efektom staklene bašte⁵, korišćenju recikliranih materijala⁶, mogućnosti reciklaže⁷ i „drugom životu” kroz svoju evropsku fabriku posvećenu cirkularnoj ekonomiji – Refactory.

minimalna stopa reciklaže za naša vozila*         
85%      

do 2030. cilj nam je da u našim vozilima koristimo reciklirane materijale ili materijale iz kružne ekonomije. **              
33% 

* Vozila su najmanje 85% reciklabilna u skladu sa Direktivom 2005/64, poznatom kao 3R Direktiva.  

**Prosečna vrednost ponderisana obimom proizvodnje, uključujući materijale reciklirane u skladu sa standardom ISO 14021 i otpad iz proizvodnje koji se ponovo koristi u industrijskim procesima.

la marque Renault
electro pop kultura
Francuska ikona već više od 127 godina, Renault neguje bliske veze sa vama kroz snažna partnerstva, popularne događaje i velike kulturne projekte. Svaka inicijativa je prilika da se sretnemo i podelimo našu strast.    

otkrijte

¹ openR link multimedijalni sistem prilagođava se vašem profilu vožnje pomoću funkcija, usluga i aplikacija.

openR link sa Google built-in omogućava pristup personalizovanim rutama i aplikacijama, za iskustvo vožnje skrojeno po vašim potrebama.

openR link uključuje Google Maps za navigaciju u realnom vremenu, Google Assistant za glasovno upravljanje funkcijama i Google Play za aplikacije u vozilu.

Google, Google Play, Google Maps, Waze i drugi brendovi su zaštitni znaci kompanije Google LLC.

² Opcionalno, u zavisnosti od verzije.

³ Program “Human first”, pokrenut od strane Renaulta 2023. godine, predstavlja javnosti sve bezbednosne inicijative brenda i pozicionira Renault kao tehnološki i ljudski orijentisan brend.

⁴ Brend Renault je deo šireg Renault Grupe, koja ima politiku održivog razvoja zasnovanu na tri stuba: ekološkom, društvenom i socijalnom.
Interni izvor održivosti – Renault Group.

⁵ Renault Group se obavezuje da smanji emisiju gasova sa efektom staklene bašte:

  • za 27% između 2019. i 2030. kroz nabavku materijala, komponenti i korišćenje vozila,

  • za 62% kada su u pitanju direktne i indirektne emisije sa lokacija Grupe.

⁶ 33% materijala iz kružne ekonomije u našim vozilima do 2030. godine, kao ponderisani prosek proizvodnih obima. To uključuje materijale reciklirane u skladu sa ISO 14021 i proizvodne ostatke koji se ponovo uključuju u procese proizvodnje na industrijskim lokacijama.

⁷ Vozila koja su najmanje 85% reciklabilna, u skladu sa Direktivom 2005/64, poznatom kao Direktiva 3R