* U 2024. godini brend Renault prodao je 1.577.351 vozilo (putnička + laka komercijalna vozila). Interni izvor Renault 2025
* Renault Grupa nikada nije prestala sa inovacijama, a danas se može pohvaliti sa više od 12.000 važećih patenata koji čine intelektualni kapital kompanije. Interni izvor Renault 2024.
* Elektrifikovana vozila marke Renault činila su 49% njene prodaje u Evropi 2024. godine. Interni izvor Renault 2025. .
** Marka Renault bila je druga na evropskom tržištu hibridnih vozila u 2024. godini. Interni izvor Renault 2025.
* Vozila su najmanje 85% reciklabilna u skladu sa Direktivom 2005/64, poznatom kao 3R Direktiva.
**Prosečna vrednost ponderisana obimom proizvodnje, uključujući materijale reciklirane u skladu sa standardom ISO 14021 i otpad iz proizvodnje koji se ponovo koristi u industrijskim procesima.
¹ openR link multimedijalni sistem prilagođava se vašem profilu vožnje pomoću funkcija, usluga i aplikacija.
openR link sa Google built-in omogućava pristup personalizovanim rutama i aplikacijama, za iskustvo vožnje skrojeno po vašim potrebama.
openR link uključuje Google Maps za navigaciju u realnom vremenu, Google Assistant za glasovno upravljanje funkcijama i Google Play za aplikacije u vozilu.
Google, Google Play, Google Maps, Waze i drugi brendovi su zaštitni znaci kompanije Google LLC.
² Opcionalno, u zavisnosti od verzije.
³ Program “Human first”, pokrenut od strane Renaulta 2023. godine, predstavlja javnosti sve bezbednosne inicijative brenda i pozicionira Renault kao tehnološki i ljudski orijentisan brend.
⁴ Brend Renault je deo šireg Renault Grupe, koja ima politiku održivog razvoja zasnovanu na tri stuba: ekološkom, društvenom i socijalnom.
Interni izvor održivosti – Renault Group.
⁵ Renault Group se obavezuje da smanji emisiju gasova sa efektom staklene bašte:
za 27% između 2019. i 2030. kroz nabavku materijala, komponenti i korišćenje vozila,
za 62% kada su u pitanju direktne i indirektne emisije sa lokacija Grupe.
⁶ 33% materijala iz kružne ekonomije u našim vozilima do 2030. godine, kao ponderisani prosek proizvodnih obima. To uključuje materijale reciklirane u skladu sa ISO 14021 i proizvodne ostatke koji se ponovo uključuju u procese proizvodnje na industrijskim lokacijama.
⁷ Vozila koja su najmanje 85% reciklabilna, u skladu sa Direktivom 2005/64, poznatom kao Direktiva 3R