ČESTA PITANJA O SISTEMU OPENR LINK


MULTIMEDIJA

openR link otvara nove horizonte u vožnji. Povežite svoj pametni telefon, slušajte omiljenu muziku, pristupajte povezanoj pomoći.
Kako mogu personalizovati ekran na instrument tabli?
Instrument tablu (način prikaza, widgete) možete personalizovati pomoću dugmeta na upravljaču. Na primer, možete odabrati minimalistički ekran ili preslikati ekran aplikacije za navigaciju.
Kako personalizovati ekran sistema openr link?
Kreirajte openR link sistem koji vam odgovara uz dodavanje vidžeta. Oni će vam omogućiti direktan pristup funkcijama koje najčešće koristite.* Podesite svoje vidžete u 5 brzih koraka:
  1. Na glavnom ekranu, pritisnite i zadržite mesto vidžeta koji želite da izmenite.
  2. Iz liste koja se prikaže izaberite novu prečicu koju želite da imate na početnoj stranici.
  3. Po potrebi, izmenite veličinu prikaza svojih vidžeta.
  4. Vratite se na početni ekran.
* U zavisnosti od verzije vašeg openR link sistema, možete izabrati 2 ili 4 vidžeta..
Kako da znam da li je ažuriranje dostupno?
     Kad bude dostupna nova verzija sistema openR link, primićete  automatsko obaveštenje.         
Kako da ažurirate svoj sistem?
Vaš multimedijalni sistem openR link će se automatski ažurirati čim prihvatite ažuriranje u upitu. Nema potrebe za povezivanjem.  
Kako mogu da ažuriram svoje karte?
Vaše karte se  bežično i automatski  ažuriraju.  
Kako mogu da koristim glasovno upravljanje?
Glasovno upravljanje  možete aktivirati na 3 načina: 
  • koristeći dugme na upravljaču 
  • tako da izgovorite "Ok Google" 
  • dodirom prečica na središnjem ekranu. 
Glasovno upravljanje nije dostupno na srpskom jeziku.
     
    Kako da promenimo jezik multimedijalnog sistema?
    Idite u meni vašeg vozila preko trake na vrhu ekrana i izaberite podešavanja. Zatim kliknite na „Sistem“, potom na „Jezik“ i odaberite jezik po vašoj želji.    
    Kako promeniti jezik glasovnog asistenta?
    Idite u meni „Vozilo“ preko trake na vrhu ekrana i izaberite podešavanja. Zatim kliknite na „Google“, potom na „Google asistent“, gde zatim možete izabrati jezik po vašoj želji za glasovnog asistenta. 
    Kako da znam da li je moj telefon kompatibilan za preslikavanje (replikaciju) pametnog telefona?
    • Apple CarPlay™
        Da biste koristili Apple CarPlay™, potrebno je da imate najmanje iPhone 5 sa iOS verzijom 7.1 ili novijom.    
    • Android Auto™
    Da biste koristili Android Auto™, potrebno je da vaš telefon ima Android verziju 5.0 (Lollipop) ili noviju.

    Savet: Ne zaboravite da instalirate dostupna ažuriranja kako biste obezbedili kompatibilnost svog pametnog telefona.    
    Šta da uradim ako imam poteškoća sa svojim openR link ekranom?
    U slučaju neispravnosti vašeg openR link ekrana, kontaktirajte Renault korisnički servis.

    POVEZANE USLUGE

    Sa openR link-om otključajte sav potencijal svojih povezanih Renault i Google servisa.
    KAKO DA AKTIVIRAM SVOJE USLUGE U VOZILU?
    Vaš Renault stručnjak to obavlja za vas! Vaši povezane usluge se aktiviraju prilikom preuzimanja vozila. Za više informacija, kontaktirajte Renault korisnički servis.
    KAKO DA KORISTIM SVOJE POVEZANE USLUGE?
    Neki servisi se mogu koristiti direktno na vašem openR link sistemu, dok drugi zahtevaju aplikaciju My Renault. Preuzmite je na svoj Android ili iOS pametni telefon i kreirajte svoj My Renault nalog.Informacije o svojim servisima možete pronaći u Renault Connect Store.

    Savet: Uverite se da se vaše vozilo nalazi u zoni pokrivenosti mrežom kako biste mogli koristiti svoje servise.
    KAKO DA PROVERIM STATUS SVOJIH USLUGA?
    Da biste proverili da li su vaši povezani servisi aktivirani:
    1. Prijavite se na svoj My Renault nalog.
    2. Sinhronizujte svoje vozilo sa My Renault nalogom, ako to nije urađeno na dan preuzimanja vozila.
    3. Idite na stranicu Ugovori u aplikaciji My Renault. Status svakog servisa će biti prikazan.
    4. Da biste aktivirali servise, uverite se da je deljenje podataka dozvoljeno i da je povezanost vašeg openR link sistema uključena.
    5. Proverite da li se vaše vozilo nalazi u zoni pokrivenosti mrežom.
    U slučaju neispravnosti, kontaktirajte Renault korisnički servis.
    KAKO DA PRODUŽIM SVOJE USLUGE?
    Produžite svoje povezane usluge preko računara ili pametnog telefona. Za to, izaberite vozilo za koje želite da obnovite ugovore i kliknite na karticu Renault Connect Store.
    Tada možete pregledati katalog servisa i produžiti svoje servise prateći navedene korake.
    KAKO DA ISKLJUČIM SVOJE POVEZANE USLUGE?
    Da biste privremeno isključili povezane servise vašeg vozila, upravljajte svojim podešavanjima privatnosti tako što ćete deaktivirati prikupljanje podataka. To možete učiniti:
    • Odbijanjem prikupljanja podataka u prozoru koji se pojavi kada promenite profil.
    • U bilo koje vreme tako što ćete otići u podešavanja u meniju Vozilo. Zatim kliknite na Mreža i internet, pa na Povezanost. Tada možete promeniti svoj izbor.

    DA LI MOGU KORISTITI DELJENJE INTERNET KONEKCIJE ZA KORIŠĆENJE SVOJIH POVEZANIH USLUGA?
    Deljenje internet konekcije vam omogućava da koristite internet preko mobilnih podataka vašeg pametnog telefona. Na taj način možete koristiti povezane servise vašeg vozila.  
    KOJE PODATKE DELIM SA RENAULT-OM I GOOGLE-OM KADA KORISTIM SVOJE POVEZANE USLUGE?
    Da bi funkcionisali, Renault i Google servisi zahtevaju određene podatke, kao što je geolokacija.Za više informacija, pogledajte politiku privatnosti podataka kompanije Renault
    ŠTA DA URADIM AKO NEK OD MOJIH POVEZANIH USLUGA NE RADI?
    U slučaju neispravnosti vaših povezanih servisa, prvo se uverite da ste prihvatili deljenje podataka. Bez toga nećete moći da koristite svoje povezane servise.Za My Renault udaljene servise, proverite da li ste pravilno sinhronizovali svoj My Renault nalog sa vozilom. Ako problem i dalje postoji, kontaktirajte Renault korisnički servis.
    ŠTA DA URADIM U SLUČAJU PRODAJE MOG VOZILA?
    Želite da prodate svoje vozilo i zaštitite svoje podatke? Pratite naše savete:
    1. Uđite u vozilo.
    2. Pristupite svom profilu preko centra za obaveštenja.
    3. Kliknite na zupčanik u gornjem desnom uglu ekrana i obrišite svoj profil.
    Takođe možete izabrati da resetujete svoj multimedijalni sistem na fabrička podešavanja. Za to, koristite administratorski nalog:
    1. Uđite u meni Vozilo.
    2. Kliknite na Podešavanja, pa na Sistem na dnu liste.
    3. Zatim izaberite Opcije za resetovanje i Vrati fabrička podešavanja.
    4. Na kraju, kliknite na Resetuj na dnu prikazanog prozora.
    Vaše vozilo je spremno za prodaju!

    UPRAVLJANJE PROFILOM

    Kreirajte My Renault i Google naloge i upravljajte njima kako biste uživali u sveobuhvatnom i prilagođenom doživljaju multimedije.
    DA LI SAM OBAVEZAN DA KREIRAM KORISNIČKI NALOG?
    Takođe se možete prijaviti pomoću gostujućeg profila.Gostujući profil omogućava pristup većini Google servisa, ali bez personalizovanog iskustva.Međutim, ne omogućava korišćenje My Renault udaljenih servisa, jer nema povezanog naloga. Takođe, nećete moći da pristupite Google Play prodavnici niti povezanim aplikacijama (Spotify, Amazon Music, Google Translate i mnogim drugim).
    KOLIKO PROFILA MOGU DA KREIRAM SA SVOJIM OPENR LINK SISTEMOM?
    U svom openR link sistemu možete kreirati do 5 korisničkih profila.    
    KAKO DA PERSONALIZUJEM SVOJ PROFIL?
    Sistem vas automatski obaveštava  kada je nova verzija openR link dostupna.    
    KAKO DA AŽURIRAM SVOJ SISTEM?
    Personalizujte svoj profil tako što ćete ga povezati sa svojim Google i My Renault nalozima. Iskoristite funkcije Google Maps i preuzmite svoje omiljene aplikacije sa Google Play prodavnice.
    ŠTA MOGU DA PERSONALIZUJEM KADA KREIRAM KORISNIČKI PROFIL?
    Vaš openR link profil, povezan sa vašim Google i My Renault nalozima, pruža vam sve personalizovanije iskustvo.
    • Navigacija: sačuvajte svoje navigacione preference i omiljene destinacije u svom openR link sistemu.
    • Funkcije vozila: sačuvajte određena podešavanja po vašoj želji, poput temperature kabine, omiljenih radio stanica ili MULTI-SENSE režima.
    • Infotainment: preuzmite svoje omiljene aplikacije preko Google Play i kreirajte iskustvo vožnje koje vam najviše odgovara.

    DA LI MOGU KORISTITI ISTE PRIJAVNE PODATKE (MY RENAULT, GOOGLE) ZA RAZLIČITE PROFILE?
    Možete koristiti iste Google i My Renault prijavne podatke za različite profile u vašem openR link multimedijalnom sistemu.Međutim, iz razloga privatnosti podataka, preporučujemo da koristite svoje sopstvene prijavne podatke.
    DA LI MOGU ZAKLJUČATI SVOJ PROFIL?
    Da, svaki korisnički profil može biti zaštićen na više načina.Ako zaštitite svoj korisnički profil pomoću lozinke, šablona ili koda, moraćete da ga unesete svaki put kada pokrenete vozilo.

    MY RENAULT

    Kreirajte svoj My Renault profil, preuzmite mobilnu aplikaciju i olakšajte sebi svakodnevna putovanja uslugama na daljinu.
    Koji su pametni telefoni kompatibilni sa aplikacijom my renault?
    Da biste koristili povezane servise svoje My Renault aplikacije, vaš pametni telefon mora imati verziju jednaku ili noviju od:
    • Android 6.0
    • iOS 11.0
    KAKO DA DODAM VOZILO U SVOJ MY RENAULT NALOG?
      Vaš prodavac će vam pomoći na dan preuzimanja vozila da sinhronizujete svoj My Renault nalog sa vozilom:
    1. Uđite u svoj Renault.
    2. Tokom podešavanja profila unesite svoje My Renault podatke (e-mail i lozinku). Uverite se da je My Renault aplikacija zatvorena.
    3. Vaše vozilo je sada sinhronizovano.
    Napomena: Svoj My Renault nalog možete uneti i kasnije preko svog profila.
    DA LI MOGU POVEZATI VIŠE VOZILA SA SVOJIM MY RENAULT NALOGOM?
    Da, možete dodati više vozila na isti My Renault nalog.Za to:
    1. Pokrenite My Renault aplikaciju.
    2. Kliknite na ikonu Vozilo u donjem levom uglu ekrana.
    3. Povucite ekran nadole.
    4. Pritisnite Dodaj vozilo.
    Možete u bilo kom trenutku pregledati i upravljati listom vozila povezanih sa vašim ličnim My Renault nalogom.
    DA LI MOGU POVEZATI ISTO VOZILO SA VIŠE MY RENAULT NALOGA?
    Ne, nije moguće povezati isto vozilo sa više My Renault naloga.

    saznajte više