dizel motor

dizel motor

Renault Trafic

dizel
Renault Trafic Passenger - powertrains
blue dCi motori
Sa naprednim tehnologijama, Blue dCi motori na vozilu Renault Trafic Passenger kombinuju performanse i efikasnost. Iskoristite prednosti smanjenih emisija, uz zagarantovanu snagu i zadovoljstvo u vožnji.

    uporedite dizel motore

    Blue dCi 150Blue dCi 150 EAG9
    sertifikacijaM1     M1     
    motori
    gorivodizeldizel
    snaga motora (ks)
    max. snaga kW CEE (ks) pri broju obrtaja motora (rpm)110 (150) pri 3,500110 (150) pri 3,500
    max. obrtni moment Nm CEE (m.kg) pri broju obrtaja motora (rpm)350 pri 1,500350 pri 1,500
    tip ubrizgavanjacommon rail + turbo sa promenljivom geometrijom common rail + turbo sa promenljivom geometrijom
    kapacitet (cm3)19971997
    broj cilinara/ventila4 u liniji/164 u liniji/16
    standard emisijeEuro 6Euro 6
    start & stopdada
    učestalost održavanjado 30,000 km/2 godine(1)do 30,000 km/2 godine(1)
    performanse
    max. brzina (km/h)/ 0 - 100 km/h(s)178 - 13.6175 - 13.9
    menjač
    tip menjačamanuelni menjačEAG9 automatski menjač
    broj brzina69
    prečnik okretanja između ivičnjaka/ između zidova (m)kratki međuosovinski razmak: 12.4 / 12.8 - dugi međuosovinski razmak : 13.8 - 14.3kratki međuosovinski razmak: 12.4 / 12.8 - dugi međuosovinski razmak : 13.8 - 14.3
    kočnice
    ABS sa EBA and EBV / Adaptivni ESP sa ASRstandardstandard
    prednji: ventilirani disk Ø (mm) x širina (mm)206 x 28206 x 28
    zadnji: čvrsti disk Ø (mm) x širina (mm)280 x 12280 x 12
    potrošnja i emisije(2)
    protokol sertifikacijeWLTP(3)WLTP(3)
    eco modedada
    zapremina rezervoara (L)8080
    AdBlue® zapremina rezervoara (4) (L)24,724,7
    emisija CO2 (g/km) (kombinovano) min/max178.9 / 203.6174 / 203
    potrošnja goriva u kombinovanom ciklusu (l/100 km) min/max6.8 / 7.86.6 / 7.7

    (1) motor troši ulje za podmazivanje i hlađenje pokretnih delova. Normalno je da se ulje dopunjuje jedan ili više puta između dve zamene ulja.

    (2) potrošnja goriva i emisija CO2 sertifikovani su prema standardnoj, zakonski propisanoj metodi. Ista je za sve proizvođače vozila i koristi se za upoređivanje vozila.

    (3) WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedures): ovaj novi protokol daje rezultate koji bolje odražavaju vašu stvarnu svakodnevnu upotrebu u odnosu na NEDC protokol.

    (4) stvarna potrošnja goriva i AdBlue® zavise od uslova korišćenja vozila, opreme, tereta i stila vožnje.