MASTER E‑TECH 100% ELECTRIC

Novi Renault Master
Novi Renault Master
Renault Master ulazi u novu eru: njegov aerodinamični oblik dizajniran u vazdušnom tunelu predstavlja dizajn koji unapređuje efikasnost. U kombinaciji sa novim dinamičnim sistemom kočenja, on troši 1.5 L/100km manje goriva u dizel verziji dCi 2L¹ i ima 21% veću autonomiju u E-Tech 100% električnoj verziji (do 410 km autonomije²). Njegova kabina dizajnirana za potrebe vozača pruža lak pristup kontrolama i 10” ekranu sa ugrađenim openR link i Google uslugama³.
* Električne verzije nisu dostupne na svim tržištima.
1 625 kg
nosivosti ⁴ 
1 312 mm
bočnog otvora  
40
fabričkih prerada u ponudi
2 motora
električni ili dizel

¹ izmereno u WLTP cuklusu u martu 2023 poredivši Master L2H2 3,5T dCi 130 sa Renault Master 3 faza 2 Blue dCi 135. Renault interna studija.

² izmereno u WLTP ciklusu poredivši Master L2H2 E-Tech 87 kW sa Renault Master E-Tech Electric 52 kW. Renault interna studija.

³ Google, Android Auto, Google Maps, Waze i ostale marke su zaštitni znakovi u vlasništvu Google LLC.

⁴ Renault interna studija nosivosti (27/10/23) je bazirana na verziji E-Tech 4t i 87kWh. Električne verzije nisu dostupne na svim tržištima.


21% manje potrošnje električne energije¹

¹ izmereno u WLTP ciklusu poredivši Master L2H2 E-Tech 87 kW sa Renault Master E-Tech Electric 52 kW. Renault interna studija. Električne verzije nisu dostupne na svim tržištima.


aerodinamičan dizajn

dizajniran za visoke performanse
Svaki detalj spoljašnjosti Renault Master dostavnog vozila je bio izložen rigoroznoj analizi u vazdušnom tunelu kako bi se unapredilo upravljanje protokom vazduha i poboljšala aerodinamičnost svakog elementa.
dizajniran za veću efikasnost
410 km
autonomija 87 kWh E-Tech 100% električnog motora¹
¹ sertifikacija verzije L2H2 4T je u toku
*električne verzije nisu dostupne na svim tržištima

dostupne pogonske jedinice

E-Tech 100% electric
Renault Master E-Tech 100% electric
Sa 3 puta manjim troškom na električnu energiju, do 30% uštede na održavanje i nula CO2 emisija, E-Tech 100% electric verzija je bez sumnje odličan izbor. Odaberite jednu od dve vrste baterije da biste prilagodili performanse svojim potrebama: 40 kWh sa 170 km autonomije, idealno za gradsku dostavu, ili 87 kWh sa 410 km, savršeno za duža putovanja uz 35 minuta punjenja za regeneraciju 80% autonomije.¹

maksimalna snaga
140 KS  (105 kW)² 

menjač     
automatski

umanjene emisije CO2 
0g

potrošnja
-
¹ prema WLTP protokolu iz marta 2023, zavisno od verzije i opcija
² za bateriju od 87 kWh 
*električne verzije nisu dostupne na svim tržištima     

dizel
Renault Master - dizel
Putujte dalje sa novim Blue dCi motorom čije performanse su prilagođene za velike razdaljine. U kombinaciji sa novim hidrauličnim sistemom kočenja i aerodinamičnim dizajnom do poslednjeg detalja, ovaj dizel motor osigurava niže emisije CO2 i potrošnju goriva: manje od 195 g/100 km.¹

maksimalna snaga
170  KS  (125  kW)²

menjač
automatski i ručni

umanjene emisije CO2 
od 194g/km³

potrošnja
od 7,5L/100km
¹ Blue dCi 105 BVM
² Blue dCi 170 BVA
³ sertifikacija za novi Master L2H2 3,5T dCi105 je u toku
⁴ prema WLTP protokolu iz marta 2023, zavisno od verzije i opcija

profili

40 prerada vozila za različite poslovne potrebe

fabričke prerade modela Master

1 625 kg¹ nosivosti
Sa najboljim performansama u kategoriji, Renault Master je opremljen za produktivnost u poslu: do 1,625 kg¹ nosivosti i 2,500 kg maksimalne težine prikolice. Utovar je olakšan zahvaljujući njegovom praktičnom zadnjem pragu i utovarnom prostoru optimalnog oblika sa ručkom za utovar. Poseduje najveća bočna klizna vrata u svojoj kategoriji.
¹ Renault interna studija nosivosti (27/10/23) je bazirana na verziji E-Tech 4t i 87kWh. Električne verzije nisu dostupne na svim tržištima.
¹ u verziji L2H2 E-Tech 100% electric 87 kWh. Električne verzije nisu dostupne na svim tržištima.            

udobnost i prostor za odlaganje

¹ opcija

tehnologija

openR link sa ugrađenim Google uslugama

veliki 10.1” ekran - Renault Master
veliki 10” ekran
Uživajte u jednom od najvećih ekrana na tržištu u Renault Master kombiju i iskoristite prednosti njegovog pametnog openR link multimedijalnog sistema sa ugrađenim Google uslugama. Interfejs je lak za korišćenje, a preslikavanje ekrana vašeg pametnog telefona će vam pomoći na svim vašim poslovnim putovanjima.
povezane aplikacije - Renault Master
brojne povezane aplikacije
Olakšajte sebi život sa openR link multimedijalnim sistemom sa ugrađenim Google uslugama: čitajte elektronsku poštu preko Vivaldi pretraživača, pristupajte alatima i Google uslugama koje su vam potrebne, kao što su Google Maps i Google Assistant, koristite Waze za navigaciju ili plaćajte parking uz pomoć aplikacije EasyPark.
posao - Renault Master
dizajniran za poslovnu upotrebu
Zato što znamo da je vaše vreme dragoceno, openR link sistem sa ugrađenim Google uslugama vam omogućava da upravljate svojim putovanjima, komunikacijama, pa čak i temperaturom u vozilu, preko aplikacije Google Assistant, bez uticaja na vaše uživanje u vožnji.

human first program

20 naprednih sistema za pomoć u vožnji

pomoć pri parkiranju unazad i kamera za vožnju unazad - Renault Master
pomoć pri parkiranju unazad i kamera za vožnju unazad
Sistem za pomoć pri parkiranju unazad vas navodi pomoću senzora koji zvučnim i vizuelnim signalima upozoravaju na prisustvo prepreka u blizini. Čim pokrenete vozilo unazad, kamera će vam na centralnom ekranu prikazati pogled unazad sa prostornim oznakama (opcija Park Assist).
Sistem automatskog kočenja u slučaju nužde sa prepoznavanjem pešaka i biciklista - Renault Master
sistem automatskog kočenja u slučaju nužde sa prepoznavanjem pešaka i biciklista
Senzor javlja vozaču da ukoči u slučaju rizika od sudara sa pešakom. Sistem pomaže pri kočenju ukoliko je reakcija vozača previše spora, a ukoliko je neophodno koči u potpunosti sam. 
Upozorenje na mrtvi ugao - Renault Master
upozorenje na mrtvi ugao
Sistem za upozorenje na mrtvi ugao utvrđuje prisustvo biciklista ili vozila sa zadnje bočne strane izvan vidnog polja i upozorava vozača svetlosnim signalom na spoljašnjim retrovizorima. Na suvozačevoj strani, senzor detektuje bicikliste u mrtvom uglu i aktivira zvučni i svetlosni signal.
i 17 drugih naprednih sistema za pomoć u vožnji sa human first programom

otkrijte više

Express Van
Express Van