Renault Clio
Odvezite svoj Clio equilibre TCe 100 TNG uz Renault vrhunsku ponudu
Uz posebnu pogodnost preko Renault financial services:
Autokredit indeksiran u EUR. Reprezentativni primer za vozilo:Renault Clio equilibre TCe 100 LPG, cena vozila 15.390 evra, učešće 5.215 evra, iznos kredita 10.466 evra, period otplate kredita 84 meseca, NKS 4,49% na godišnjem nivou, fiksno; naknada na ime obrade kredita (1,95%) 205 evra; iznos mesečne obaveze 149 evra (sa uključenom naknadom na ime obrade kredita); Drugi troškovi koji prate odobrenje kredita: dve menice 100 dinara; Ukupan iznos kredita (glavnica, kamata, troškovi) 12.421 evra. EKS 5.10 % na god. nivou obračunat 29.04.2022. godine. Banka odobrava kredit u RSD, po srednjem kursu NBS. Svi iznosi u EUR su plativi u RSD Datum izrade reprezentativnog primera 29.04.2022.
Pet godina garancije obuhvata dve godine fabričke garancije i produženu garanciju za treću, četvrtu i petu godinu, ili 100.000 km, u zavisnosti od toga koji uslov prvi bude ispunjen. Slika je simbolična. Više o cenama i ponudi na renault.rs.
Ponuda obuhvata 5 godina produžene garancije i to dve godine fabričke garancije i produženu garanciju za treću, četvrtu i petu godinu ili 100.000 km u zavisnosti od toga koji uslov prvi bude ispunjen. Ponuda važi za sva fizička lica. Za više informacija obratite se vašem najbližem Renault distributeru. Renault Nissan Srbija zadržava pravo da produži ili ranije okonča ponudu. Renault distributer zadržava pravo da odbije otkup vozila.
Zašto da kupite vozilo na gasni pogon?
Zašto odabrati vozilo sa motorom na gasni pogon?
TNG (tečni naftni gas) je jedinjenje propana i butana s evropskom oznakom standarda EN589. Njegovo sagorevanje oslobađa manje ugljen-monoksida, ugljovodonika i azotnih oksida nego što je to slučaj sa benzinskim motorom. Štaviše, TNG ima veliku prednost: emisija CO2 je niža za skoro 10% u poređenju sa benzinskom verzijom motora.
U Evropi i većem delu sveta, sistem za ubrizgavanje gasa dopunjuje postojeći benzinski motor. Za njegovu upotrebu potreban je poseban rezervoar, prilagođen za skladištenje gasa u tečnom obliku i manje promene u sistemu snabdevanja gorivom.
Integracija gasnog pogona u automobil se vrši direktno u fabrici. Za kupce to znači sledeće: lako naručivanje bez dodatnih odlaganja i komuniciranje samo sa jednim stručnjakom u mreži, zaduženim za garanciju i održavanje vozila. Benzinski motor je od samog početka dizajniran da omogući pogon na gas. Dodatni rezervoar za gas je napravljen od čvrstog čelika i ugrađen je umesto rezervnog točka tako da ne dolazi u kontakt sa rezervoarom za benzin. Nepovratni ventil, ograničeno punjenje rezervoara do 80%, ograničenje protoka goriva, elektromagnetni ventil i sigurnosni ventil upotpunjuju tehnički sistem.
Jednostavan za upotrebu za vozača. Prelazak sa benzina na gas i obrnuto se ostvaruje na dva načina: ručno, pritiskom na dugme koje se nalazi u putničkom prostoru (odabrani režim se primenjuje i prilikom sledećeg pokretanja vozila) ili automatski, kada se rezervoar za gas isprazni.
Naša Internet stranica, kao i njeni partneri, koriste kolačiće za merenje publike i performansi veb sajta, te vam prikazuju personalizovano i/ili geolocirano oglašavanje i sadržaj, dok vam ujedno omogućavaju interakciju sa našim sadržajem putem društvenih mreža. U bilo kom trenutku možete da promenite svoje postavke kolačića tako što ćete otići u odeljak “Kolačići” na našoj internet stranici.