Konceptni automobil MORPHOZ odražava Renaultovu strategiju Life Flower koju čine pojedinačne „latice” od kojih svaka predstavlja jednu fazu života pojedinca. MORPHOZ je osmišljen tako da predstavlja laticu „porodica”. Međutim, nije reč o pukom eksperimentalnom vozilu. Njegov dizajn, detalji i uređenje unutrašnjosti su najava budućih električnih modela marke.
Domet je i dalje glavna prepreka kod kupovine električnih vozila. Međutim, MORPHOZ je sčinen kako bi otklonio takve pretpostavke o ograničenjima električne mobilnosti i kako bi je prikazao u najboljem svetlu.
"Izraženom prilagodljivošću, inovativnim dizajnom, podsticanjme ideje deljenja i interakcije, konceptno vozilo MORPHOZ savršeno odražava filozofiju LIVINGTECHTM Renaultovog odeljenja za dizajn. Tehnologija u svim svojim oblicima – dizajn, sistemi u unutrašnjosti, povezanost i prostorni raspored – donosi novo iskustvo vožnje za sve putnike. Od svakodnevne vožnje preko kratkih izleta vikendom do dužih putovanja. Koncept MORPHOZ je pravi doživljaj."
Laurens van den Acker, izvršni potpredsednik, Odeljenje za dizajn grupe Renault
"MORPHOZ odražava odlike naših budućih električnih vozila visokih performansi. Platforma CMF-EV ptimizuje električne performanse vozila, dok ga veliki međuosovinski razmak, ravna podnica i smeštanje točkova u uglove karoserije čine prostranijim i upečatljivijim."
Gilles Normand, viši potpredsednik, Odeljenje za električna vozila i usluge mobilnosti grupe Renault