Boulogne-Billancourt, 3. februar 2020 – Obnovljeni MEGANE je obnovljena amblematična porodica modela koja je od 1995. godine u četiri generacije ostvarila ukupnu prodaju od sedam miliona primeraka. Renault obnavlja kompletnu paletu modela MEGANE – Berline, Grandtour, R.S. Line, R.S. i R.S. TROPHY sa još više tehnologija za veće zadovoljstvo u vožnji. Renault, pionir i stručnjak za električna vozila sa 10-godišnjim iskustvom, nudi novi plug-in hibridni pogonski sklop za obnovljeni MEGANE E-TECH plug-in hibrid koji pruža jedinstveno zadovoljstvo u vožnji. Obnovljeni MEGANE pojaviće se u prodaji od leta 2020. godine.    

Novi MEGANE nudi obnovljen i savremen kokpit opremljen 23,6 cm (9,3”) ekranom multimedijalnog sistema i 25,9 cm (10,2”) ekranom instrument table sa svim karakteristikama multimedijalnog sistema Renault EASY LINK. Inspirisan dizajnom i načinom upotrebe pametnih telefona, . ergonomičan interfejs ovog sistema sada je funkcionalniji i praktičniji za svakodnevnu upotrebu. Dostupni su novi sistemi za pomoć u vožnju koji povećavaju sigurnost i udobnost svih putnika. Među njima je i sistem za pomoć u vožnji autoputem i u saobraćajnim gužvama. Reč je o autonomnom sistemu 2. nivoa koji vozaču obezbeđuje udobnu i opuštenu vožnju. Obnovljeni MEGANE je sada još elegantniji i sofisticiraniji, posebno zahvaljujući novim LED svetlima  Pure Vision  koja povećavaju vidljivost i udobnost tokom vožnje. Dinamične linije kojima MEGANE duguje svoj uspeh još više su naglašene u novom modelu.

Novi MEGANE E-TECH plug-in hibrid: hibridni pogonski sklop sa spoljnim punjenjem baterije za jedinstveno iskustvo vožnje. Kao pionir i stručnjak u području električne mobilnosti, Renault je obnovljeni MEGANE opremio hibridnim pogonskim sklopom E-TECH plug-in hibrid snage 119 kW (160 KS) sa mogućnošću spoljnjeg punjenja baterije. Na taj način, obnovljeni MEGANE koristi prednosti tehnologije zasnovane na prikupljanju i skladištenju energije koja je direktno preuzeta od Renaultovih stručnjaka za formulu 1. Tehnologiju E-TECH plug-in hibrid razvili su Renaultovi inženjeri, pri čemu je prijavljeno više od 150 patenta. Koristi sklopove dizajnirane u okviru Alijanse, uključujući i novu generaciju 1,6-litarskog četvorocilindričnog benzinskog motora sa dva elektromotora i inovativnim menjačem sa više načina rada. Ovaj sekvencijalni menjač bez kvačila izuzetno je efikasan, a promena stepena prenosa  gotovo  neprimetna.

Oznaka R.S. Line ukazuje na izuzetno sofisticiran izgled i primenjena je na porodicu modela MEGANE umesto nekadašnje oznake GT Line. Zahvaljujući još naprednijoj i bogatijoj opremi oznaka R.S. Line predstavlja više od zamene imena. Spoljašnji izgled i unutrašnjost automobila poprimaju sportskiji izgled kako bi se udovoljilo očekivanjima sve većeg broja kupaca koji žele da se istaknu dinamičnim dizajnom svog vozila. Prilikom obnove novi MEGANE R.S. bazira svoju ponudu na 1,8-litarskom motoru sa turbo punjačem, direktnim ubrizgavanjem goriva i snagom od 220 kW (300 KS), preuzetim iz verzije TROPHY. Ovaj motor, proizašao iz saradnje članova Alijanse, ugrađuje se i u Alpine A110. Njegov obrtni moment je povećan na 420 Nm (+30 Nm) u verziji sa automatskim menjačem EDC odnosno na 400 Nm u verziji sa ručnim menjačem. Povećanje snage donelo je snažnija ubrzanja, čak i pri višim obrtajima, dok obrtni moment – jedan od najboljih u ovoj klasi – pruža potpuno novo zadovoljstvo u vožnji.