Novi SUV Renault AUSTRAL je u poslednoj fazi razvoja, maskiran je i pušten na evropske puteve, a dovršen je i njegov inovativni 48-voltni hibridni motor.

Novi Renault AUSTRAL je u poslednjoj fazi razvoja. Pre zvaničnog početka prodaje novog modela, na našim vozilima se mesecima sprovode opsežni testovi kako bi se osigurao najviši kvalitet i pouzdanost. Testovi izdržljivosti omogućavaju da se proveri pouzdanost i dugotrajnost različitih sastavnih delova.

U ovim strogim uslovima je razvijen i novi motor kojim je opremljen novi Renault AUSTRAL i na kojem je prvi put u Renaultovoj ponudi upotrebljena visoko efikasna tehnologija 48-voltnog blagog benzinskog hibrida.

Zahtevni testovi za garanciju najboljeg kvaliteta

Na novom Renaultu AUSTRAL se trenutno sprovode dodatni testovi poznatiji kao "Confirmation Runs". U ovoj fazi ispitivanja se danas nalazi AUSTRAL. U praksi to znači da će flota od stotinak vozila preći dva miliona kilometara.

Novi SUV Renault AUSTRAL će sada proputovati Francusku, Španiju, Nemačku i Rumuniju kako bi se proverila ispravnost prethodno dobijenih vrednosti. Tako će 900 vozača preći 600 000 kilometara u stvarnim uslovima na otvorenom putu kao i još 1 400 000 kilometara na trkačkoj stazi. 

Ovi testovi će na primer omogućiti da se provere postavke nove platforme CMF-CD3, sistemi za pomoć u vožnji, zvučna izolacija ili pak udobnost vešanja kako bi se našim budućim kupcima ponudio najveći mogući kvalitet.

Novi izuzetno efikasni motori

Među ovim vrednostima treba spomenuti vrednosti novog 48-voltnog blagog hibridnog motora – istinske inovacije u Renaultovoj ponudi. 

Novi trocilindrični motor zapremine 1200cm3 sa turbopunjačem razvija snagu od 130KS pri 4500o/min, dok pri 1750o/min razvija obrtni moment od 230Nm. Ovaj motor sa direktnim ubrizgavanjem je izrađen od aluminijuma kako bi se smanjila njegova masa. Upotrebljava tehnologiju varijabilnog otvaranja ventila kako bi se smanjila potrošnja kada motor nije u upotrebi i kako bi se razvio veći obrtni moment i snaga prilikom intenzivnije upotrebe motora. 

Novi 48-voltni blagi hibrid je opremljen litijum-jonskom baterijom od 12V, inverterom 12-48V i elektropokretačem od 48V i omogućava regenerativno kočenje, isporuku dodatnog obrtnog momenta i snabdevanje električne mreže.

To omogućava potrošnju od samo 5,6 l/100 km i emisije CO2 od 127g CO2/km u mešovitom ciklusu vožnje prema ispitnom postupku WLTP (u toku je homologacija podataka). Dinamičke performanse omogućavaju novom modelu Renault AUSTRAL ubrzanje od 0 do 100 km/h za 8,8s i od 80 do 120 km/h za 7,3s.

Osim smanjenih emisija CO2, ovaj motor je posebno štedljiv jer njegova nova tehnologija filtera krutih čestica, ventili sistema recirkulacije izduvnih gasova (EGR) i brizgaljke visokog pritiska u kojima se stvara pritisak od 350 bara, drastično smanjuju emisije svih štetnih gasova (PN, HC, CO, NOX).

Zahvaljujući inovativnoj tehnologiji 48-voltnog blagog hibrida, AUSTRAL  će biti dostupan sa motorom manjih dimenzija koji je jednako efikasan kao i veći motori.