Preduzeli smo hitne mere i za vas smo pripremili korisne savete

Vaša sigurnost je na prvom mestu

U skladu sa uputstvima Vlade Republike Srbije i smernicama Zavoda za javno zdravlje Srbije,  Renault Nissan Srbija d.o.o.  odlučila je da  stavi zdravlje pojedinca na prvo mesto . Iz ovog razloga preuzeli smo odgovarajuće mere i za vas smo pripremili dodatna uputstva.

Obaveštenje Renault prodajne mreže

Obaveštavamo vas da u skladu sa uputstvima Vlade Srbije i smernicama Zavoda za javno zdravlje, naši prodajni saloni imaju skraćeno radno vreme.

Savetujemo vam, da svoj dom napuštate samo onda kada je to zaista potrebno.

Ukoliko imate pitanja, u vezi svog Renault vozila ili naših usluga, obratite nam se putem besplatnog telefona ili na kontakt@renault.com. Rado ćemo vam pomoći.

Šta ako je moje vozilo u kvaru, a hitno mi je potrebno?

Mogu li da ga odvezem na servis ili popravku? Kako mogu da znam koji su Renault servisi otvoreni? Budući da se trenutno ne preporučuje vožnja javnim prevozom, svesni smo da su servisne usluge nužno potrebne. Zato se u hitnim slučajevima obratite svom ovlašćenom servisu ili kontaktirajte naš pozivni centar. 

Pridržavamo se smernica ZJZS-je za ograničavanjem broja osoba koje istovremeno borave u prostoru u kojem se vrši servis ili popravka vozila. Obratite se našim saradnicima i proverite gde je moguće izvršiti servis ili popravku vozila.   

Uskoro vam ističe registracija ili osiguranje?

Ministarstvo Republike Srbije objavilo je da se od 17. marta 2020. privremeno zabranjuje izvođenje tehničkih pregleda i svih postupaka u vezi s registracijom vozila. Zato se važenje registracija i osiguranja koji ističu u narednim danima/nedeljama produžava do 16. aprila 2020.

Ukoliko imate pitanja, slobodno nas nazovite na 0800 20 80 10*!

Pogledajte Renault vozila I odaberite vozilo po svojoj meri
*Na navedeni broj telefona dostupni smo od ponedjeljka do petka od 8.00-16.00h. 

Tražite pomoć? Imate pitanja?

Kontaktirajte nas

Renaultovi savetnici su na raspolaganju da Vam pomognu i odgovore na Vaša pitanja.
email

Pišite nam


Pišite nam na e-mail adresu: kontakt@renault.com*.

Radno vreme kontaktnog centra je:
- od ponedeljka do petka 8:00-16:00h.

* Korisnik koji nas kontaktira na e-mail adresu kontakt@renault.com slaže se s pravnim informacijama.
Telefonski kontakt

Pozovite nas

Na raspolaganju vam je 
BESPLATAN INFO telefon: 


0800 20 80 10 


od ponedeljka do petka od 8:00 do 16:00 sati.
Potvrde i uverenja

Potvrde i uverenja

Tel: 011/2176-422

Mail: list.potvrderns@renault.com.

Izdavanje potvrda se vrši u periodu od 8 do 12h.

Usled proglašenja vanrednog stanja u Republici Srbiji, molimo vas da se za  informacije vezane za izdavanje potvrda od strane Renault Nissan Srbije obratite na  mail adresu: ivana.pantovic@renault.com
Live chat

Razgovarajte sa nama


Kontaktirajte nas putem chat-a.


Najčešća pitanja i odgovori u vezi sa ograničenjima uzrokovanim koronavirusom.

Vozilo pokazuje simptome mogućeg nedostatka, a garancija ili produžena garancija mi uskoro ističe. Šta da radim?

Renault će ispoštovati obaveze definisane opštim uslovima garancije ili produžene garancije u toku trajanja vanredne situacije COVID-19 . Preporučujemo da putem telefona kontaktirate Renault koncesionare kako bi se utvrdilo da li potencijalni nedostatak utiče na sigurnost vožnje ili uzrokuje imobilizaciju vozila. Ukoliko se ne radi o urgentnom zahvatu na vozilu koncesionar će vam odrediti termin servisnog pregleda nakon završetka vanredne situacije COVID-19. Ukoliko nedostatak uzrokuje imobilizaciju vozila ili prema uputstvima proizvođača nije dozvoljen nastavak vožnje, molimo vas da kontaktirate službu Renault Pomoć na putu putem besplatnog telefonskog broja 0800 10 80 10 koja će preuzeti brigu oko vozila. Period trajanja garancije i produžene garancije obuhvatiće vreme trajanja vanredne situacije COVID-19 plus dodatnih 30 dana nakon proglašenja prestanka vanredne situacije.   

Ne mogu izvršiti redovno servisno održavanje vozila zbog ograničenja uzrokovanih koronavirusom. Šta to znači?

U toku trajanja vanredne situacije COVID-19 Renault će primeniti toleranciju na izvršenje redovnog servisnog održavanja. Tolerancija je plus 30 dana nakon proglašenja prestanka vanredne situacije. U toku perioda tolerancije odnosno kašnjenja redovnog servisnog održavanja stranke su dužne proveriti stanje ulja u motoru i po potrebi dodati odgovarajuće motorno ulje. Uputstva vezana za proveravanje nivoa motornog ulja dostupna su u knjižici uputstva za svaki pojedini Renault model.   

Servisni ugovor mi uskoro ističe ali nisam u mogućnosti izvršiti redovno servisno održavanje vozila zbog ograničenja uzrokovanih koronavirusom. Šta da radim?

Renault će ispoštovati obaveze definisane opštim uslovima servisnog ugovora u toku trajanja vanredne situacije COVID-19. Period trajanja servisnog ugovora obuhvatiće vreme trajanja vanredne situacije COVID-19 plus dodatnih 30 dana nakon proglašenja prestanka vanredne situacije. U toku perioda tolerancije odnosno kašnjenja redovnog servisnog održavanja stranke su dužne proveriti stanje ulja u motoru i po potrebi dodati odgovarajuće motorno ulje. Uputstva vezana za proveravanje nivoa motornog ulja dostupna su u knjižici uputstva za svaki pojedini Renault model.   

Zdravlje naših stranaka i zaposlenih u našim servisima nam je na prvom mestu i zato molimo sve stranke da se pridržavaju uputstava Vlade Republike Srbije.   


Otkrijte više o marki Renault

Kontakt

Marka Renault

Otkrijte više o marki Renault u Srbiji
Kontakt

Renault e-novosti

Pretplatite se na Renault e-novosti