Kako se prenosi tih 4800 Nm obrtnog momenta na podlogu?
Optimalan prenos obrtnog momenta na podlogu obezbeđen je zahvaljujući posebnim gumama i pažljivoj raspodeli težine.
Kako objašnjavate 4800 Nm obrtnog momenta?
Obrtni moment točka-motora nije direktno uporediv sa onim kod konvencionalnog motora, budući da ne postoji prenosni odnos između motora i točka. Ipak, performanse ostaju na veoma visokom nivou – ubrzanje od 0 do 100 km/h je manje od 3,5 sekunde.
Koliko je pouzdana tehnologija motora u točku?
Motor u točku nije samo inovacija, već i praktično rešenje – povećanje neogibljene mase uspešno je kompenzovano posebnom konstrukcijom zadnje osovine. Uz to, ova tehnologija donosi brojne prednosti: trenutni obrtni moment, veću agilnost i niže težište – sve što garantuje vrhunske performanse i još više uživanja u vožnji.
Koliko je potrebno R5 Turbo 3E da ubrza od 0 do 100 km/h?
R5 Turbo 3E ubrzava od 0 do 100 km/h za manje od 3,5 sekunde
Kako će biti kontrolisana trakcija motora u točkovima?
Automobil postiže isti nivo pritiska na zadnju osovinu kao i klasični motori.
Predstavljaju li neogibljenje mase problem za motore u točkovima
Ne, jer iako su neogibljenje mase veće nego kod klasičnog električnog motora, one su potpuno uračunate u dizajn i dimenzionisanje svih ključnih komponenti – od ramena vešanja i nosača glavčine do amortizera, opruga i same kinematike vešanja.
Ako automobil ne generiše kompresiju pri ubrzanju, na koji način će se to regulisati?
Kontrola će se vršiti elektronskim upravljanjem, koje je još efikasnije zahvaljujući tehnologiji motora u točku – omogućava bržu razmenu podataka između senzora na točku i elektromotora.