Sa lakoćom savladajte sve terene sa vozilom Renault MASTER

Otkrijte naša rešenja pogona.

Motori

Poboljšane performanse i efikasnost!

Ponudu motora za vozilo Renault MASTER potpuno smo promenili. Nudimo vam više snage i obrtnog momenta (do 400 Nm i 180 KS) kao i bolje i dinamičnije ubrzanje. Zagarantovana sigurnost i zadovoljstvo u vožnji – čak i pri punom opterećenju!  

Pobednik u svakoj bitki: povećana snaga i obrtni moment su dostupni uz manju potrošnju goriva. Zahvaljujući prednostima tehnologije Twin Turbo postiže nižu potrošnju do 1 l/100 km (poređenje sa protokolom NEDC*).  

Renault MASTER je dostupan i u programu EuroVId za pogon na zadnje točkove, prerade za prevoz teškog tereta, verzije Grand Volume. ... 

*Od septembra 2018 sva nova vozila su sertifikovana sa protokolom WLTP. Radi lakšeg prelaska, potrošnja goriva i nivoi emisija po protokolu WLTP pretvaraju se u prethodni protokol NEDC (poređenje sa protokolom NEDC) za period koji se razlikuje od države do države.  

AdBlue®

Tehnologija SRC* razgrađuje emisije iz dizel motora i azotov oksid (NOx) u neškodljive gasove. Tehnologija AdBlue® obezbeđuje usklađenost motora dCi sa regulatornim standardima koji su strožiji i zahtevniji, pri čemu performanse vozila i potrošnja goriva ostaju nepromenjeni. Tečnost AdBlue® ne sme da se meša sa gorivom, a sipa se u poseban rezervoar od 28 litara koji je uvek lako dostupan.  

AdBlue® je dostupan na većini benzinskih pumpi. Vozilo vas upozorava kada je potrebno doliti tečnost AdBlue®.** 

*SCR označava Selective Catalytic Reduction (Selektivna katalitička redukcija)  
**Potrošnja tečnosti AdBlue® zavisi od uslova upotrebe vozila, opreme i stila vožnje.   

Prenos snage

Pogon na prednje točkove (FWD) u poređenju sa pogonom na zadnje točkove (RWD)

Svako rešenje pogona ima svoje prednosti. Verzija sa pogonom na prednje točkove Renaulta MASTER daje prednost dozvoljenoj ukupnoj masu vozila i drumskom prevozu. Verzija sa pogonom na zadnje točkove je namenjena prevozu težeg tereta i prilagođava se svim vrstama terena.  

Renault MASTER sa pogonom na prednje točkove

Renault MASTER FWD sa niskim pragom za utovar daje prednost dozvoljenoj ukupnoj masi vozila i drumskom prevozu.

Njegove prednosti: 
  • Jednostavan utovar zahvaljujući jednoj od najnižih visina pragova za pristup u ovoj klasi 
  • Veća zapremina teretnog prostora zahvaljujući većoj korisnoj visini i izuzetno niskom pragu  
  • Dozvoljena ukupna masa vozila (DSM) do 3,5 tone (kategorija B) 
  • Veće zadovoljstvo u vožnji 
  • Manja potrošnja goriva na većim udaljenostima i pri kraćim prevozima tereta  
  • 3 kompaktnije dužine: L1, L2, L3 sa korisnom zapreminom do 14,8 m³  

Renault MASTER sa pogonom na zadnje točkove

Renault MASTER RWD sa većim teretnim, vučnim i terenskim kapacitetom vaš je najbolji pratilac za prevoz težeg tereta na neuređenom terenu. 

Njegove prednosti teretnog kapaciteta: 
  • Veće maksimalno opterećenje zadnje osovine 
  • Kompatibilnija komplementarna prilagođavanja 
  • Dostupan u verzijama L3 i L4:  korisna dužina pri 4 m do 17 m³ 
  • Do 500 kg veći vučni kapacitet 
  • Dozvoljena ukupna masa vozila (DSM) od 3,5 tone do 4,5 tone 

Njegove prednosti pogona i prianjanja: 
  • Bolje prianjanje pri većem teretu, na strmim padinama i neuređenom terenu, što sprečava rizik od zaglavljivanja. 
  • Poboljšana sposobnost za prevazilaženje prepreka 
  • Opciona blokada diferencijala 
  • Mogućnost izbora dvostrukih točkova za bolje prianjanje i veće opterećenje zadnje osovine.  

Pogon

Extended Grip

Extended Grip (serijski)

Ovaj sistem protiv proklizavanja pogonskih točkova, koji je dostupan kao deo serijske opreme vozila Renault MASTER, pruža vam optimalno prianjanje.

Poboljšano prianjanje

Poboljšano prianjanje (opciono)

Tehnologija poboljšanog prianjanja omogućava vozilu da zadrži ili poveća prianjanje tokom proklizavanja pogonskih točkova (gubitak prianjanja). Ova tehnologija kao alternativa sistemu sa pogonom na četiri točka (kada terenski kapacitet nije potreban) uključuje delimičnu blokadu diferencijala i veću udaljenost od tal, što obezbeđuje punu upotrebljivost vozila i na neravnom terenu. 

Ova prerada je dostupna na vozilu  MASTER FWD Van.  

Blokada diferencijala

Blokada diferencijala (opciono)

Izbegnite probleme sa skliskim površinama. Sistem blokade diferencijala, dostupan na verziji RWD vozila Renault MASTER, poboljšava prianjanje vozila. Pri brzini ispod 30 km/h automatski se uključuje kada točkovi počnu da proklizavaju. Ova funkcija je posebno korisna u rešavanju zahtevnih situacija pri niskim brzinama na blatnjavim površinama.  

Dostupno za određene verzije ili opcije.  

Pomoć pri kretanju na uzbrdici

Pomoć pri kretanju na uzbrdici (serijski)

Nema više problema sa kretanjem na uzbrdici pri punom opterećenju. Sistem za pomoć pri kretanju na uzbrdici zadržava pritisak na kočnici nekoliko sekundi, što vam omogućava bezbrižno pokretanje.